Modeshow

Modeshow 1-7-16 foto 1

Modeshow 1-7-16 foto 3

Modeshow 1-7-16 foto 2

Goedemiddag!

Vandaag is mijn eerste vakantiedag! Mijn stage bij Claes Iversen is afgerond en ik heb gisteren de afsluiting gehad van het schooljaar. Zoals jullie misschien al weten studeer ik mode en elk jaar wordt dit afgerond met een modeshow. Hierin kunnen alle studenten hun creaties laten zien aan ouders, familie en vrienden.

Dit was de eerste keer dat ik meedeed. Ik als eerstejaars showde mijn zelfgemaakte rok, broek en de denim challenge. Bij de denim challenge was het de bedoeling dat je denim in je eigen stijl omtoverde tot een outfit. Ik had de denim challenge samen ontworpen en gemaakt met een vriendin van mij, die ook bij mij in de klas zit. Ons ontwerp was een ruige lange jas met aan de randen rafels. De achterkant hadden we een verf patroon op gemaakt. Wij kleedden dit aan met een zwarte bodysuit, leren short en hakken van Even&Odd.

Het was heel leuk om te zien hoe de eindejaars leerlingen ieder hun eigen stijl hadden. Van trouw- en galajurken tot streetstyle, alles kwam voorbij. Zelf liep ik ook mee voor een eindejaars leerling. Zij had een retro/vintage stijl jurk gemaakt en ik mocht daar in lopen. Ik vond het een hele leuke ervaring en op naar volgend jaar! Maar, eerst even vakantie;)

x Judith

(sorry de foto’s zijn niet allemaal van een goede kwaliteit)

2 gedachtes over “Modeshow

Geef een reactie

