Summer swimwear shopping!

Processed with VSCO with hb2 preset
Foto 1.
Processed with VSCO with hb2 preset
Foto 2.
Processed with VSCO with hb2 preset
foto 3.
Processed with VSCO with hb2 preset
foto 4.
Processed with VSCO with hb2 preset
Foto 5.

hee iedereen!

Het is inmiddels vakantie. Misschien zoek je de zon op in het buitenland, misschien ook niet. Maakt allemaal niet uit, want weer of geen weer, in de zomer willen we gewoon een mooie bikini of badpak voor als we gaan zwemmen of zonnen.

Ben jij net als ik het type dat vanaf januari al aan het kijken is voor hoog-zomer kleding en dus ook voor badkleding, dan heb je waarschijnlijk al een voorraadje liggen. Toch bedacht ik me dat ik het leuk vind om voor deze zomer een mooi badpak aan te schaffen. (Ben ik de enige die swimsuit veel mooier vind klinken?) Maar oke, het badpak of swimsuit. Ik kan me nog goed herinneren dat als je een paar jaar terug zei dat je een badpak had of gekocht had, je een niet al te positieve reactie terug kreeg. Want oh, het badpak was toch zo lelijk. Nu daarin tegen is het badpak weer terug en dan net even wat anders dan de wedstrijdbadpakken waar jij nu aan denkt. Het kan ook een stuk vrouwelijker en stijlvoller. Het badpak is weer de trend, samen met de bodysuit trouwens. Omdat ik dit allebei super items vind en ik nooit genoeg swimwear kan hebben, heb ik vandaag weer mijn slag geslagen.

Op foto 1 heb ik mijn twee gekochte bikini’s gefotografeerd, samen met mijn croptop. Mijn eerst aankoop zie je op foto 2 en 3. Omdat ik al vrij veel bikini’s heb met printjes, was ik op zoek naar een eenvoudige bikini, die ik lekker veel kan dragen en vooral ook tijdens het zwemmen. Deze is van de H&M en hij zit super comfortabel. Het broekje heeft wel een klein patroontje. Omdat de top effen is, vind ik dit wel kunnen. Het kettinkje op deze foto’s is trouwens ook gekocht bij H&M.

Mijn 2e aankoop kun je zien op foto 4 en hier ben ik zo blij mee! Ik ben al zo lang op zoek naar een leuke halter-top bikini en ik kon nergens eentje vinden die ik echt heel leuk vind. Tot ik gewoon bij mij in het centrum (wat dus echt niet zo groot is) een winkeltje tegen kwam waar ik deze dus zag liggen. Het was 1 maat, dus ik heb geluk dat ik hem pas. De bikini is gehaakt een heeft een mooi patroon. Wel gebruik ik dit als zon-bikini, omdat ik niet weet wat het in het water gaat doen. Eerst even testen dus:)

En op de laatste foto (foto 5) zie je mijn badpak en mijn bodysuit. Het badpak (rechter) is ook van de H&M en hij heeft een laag uitgesneden v hals, om het zo maar even te zeggen. Aan de achterkant is hij ook helemaal laag uitgesneden. Dit vind ik persoonlijk heel mooi en niet zo standaard. Ik weet nog niet helemaal wanneer ik dit badpak ga aantrekken, maar ik vind hem zo mooi! Waarschijnlijk ga ik hier niet echt mee in het zwembad zwemmen, maar gebruik ik hem voor op het strand. Enn dan als laatste mijn Bodysuit. Ineens hoor je iedereen over ‘de body’. Het is dus echt een trend en heel leuk te combineren met bijv. een High waist short. Deze heb ik gevonden bij de Sting en vond hem gelijk leuk. Verder zit hij heel lekker, wat ook best belangrijk is;)

Nou dat waren al mijn aankopen! Nouja, voor vandaag dan;p Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en als je nog vragen of tips hebt, hoor ik het graag!

x Judith

2 gedachtes over “Summer swimwear shopping!

Geef een reactie

