Outfit of the day

Processed with VSCO with hb2 preset
Processed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 presetProcessed with VSCO with hb2 preset

Hee hee,

Vandaag een outfit post! Afgelopen week had ik de verjaardag van mijn oma. We gingen eten in een pannekoekenhuis en het was echt super lekker! Na het eten ging ik even de omgeving verkennen. Ik vond het zo mooi, dat ik natuurlijk nodig een paar foto’s van m’n outfit hier moest hebben 😉 

De broek heb ik nieuw van de Brandy Melville en hij zit echt super lekker. Voor degene die mij goed kennen shop ik daar echt het liefst. Eigenlijk kom ik overal wel, maar de stijl van de Brandy vind ik echt heel leuk.

Oh, de choker die ik om heb, is zelfgemaakt:) Eigenlijk heel simpel van een koord en daar twee zilveren sluitinkjes aan vast. Als ik hem om doe maak ik er gewoon een knoop in. (een beetje irritant om de knoop er ’s avonds weer uit te halen, maar hee!)

Verder zijn het oversized jasje en mijn armbandje van Primark, shirt van Vero Moda en de schoenen van Nike.

Ik hoop dat jullie ondanks de regen nog een fijne dag hebben!

x

Judith

 

8 gedachtes over “Outfit of the day

Geef een reactie

