Summer travel | south France

 

Zomervakantie 2016 (225)

Hee lieve lezers!

Op dit moment zit ik in de auto op de terugweg van een geweldige vakantie in Frankrijk. Op 18 Juli reed ik helemaal naar het zuiden van Frankrijk vlakbij Saint Tropez, een geweldige vakantie tegemoet. Ik verbleef op camping Les Tournels, wat super goed beviel.

Als een echte kampeerder sliep ik in een tentje, samen met mijn zus. Ondanks het feit dat ik geen held ben met het opzetten of afbreken van tenten stond hij toch vrij snel en kon de vakantie beginnen!

FullSizeRender (2)We hebben veel plaatsen bezocht zoals Saint Tropez en Port Grimaud. Ik vind het altijd super leuk om in Frankrijk door schattige straatjes met kleurrijke huisjes te lopen. Alle pastelkleurtjes maken me gewoon vrolijk : ) Ook zijn we een dagje naar Monaco geweest. Vanuit een treintje hebben we de hele binnenstad gezien en daarna hebben we daar nog wat rondgelopen en natuurlijk lekker gegeten.

FullSizeRender (3)De temperatuur lag de hele vakantie tussen de 28 en de 35 graden, maar met de zon voelde het nog veel warmer. Dus een goede reden om vaak naar het strand te gaan. Ik ben echt een groot fan van de zee en ik ben er het liefst elke dag. Dit gaat een beetje lastig als ik weer in Nederland ben, maar dromen mag;) En dan vooral op plaatsen waar verder geen andere toeristen of mensen zijn en de zee heel helder is. Deze vakantie ben ik ook heel vaak naar de zee geweest en het was zo fijn! Gewoon lekker nadenken met het water dat je hoort op de achtergrond, of ’s nachts onder de sterren liggen. Echt het perfecte vakantiegevoel!FullSizeRender (1)Elke zomer is er wel een nummer dat bij mij alleen maar op repeat staat. Als ik zo’n nummer luister doet het me ook echt weer denken aan de bijpassende vakantie.Ik denk dat ik niet de enige ben? Zo was het deze keer het nummer Oceans van Mike Perry. Heerlijk om naar te luisteren!

img_5319Na twee weken zon, zee, leuke mensen leren kennen en stadjes bezoeken, rijd ik nu weer naar huis en kijk ik terug op een super vakantie. Ik hoop jij ook! En als je nog weg gaat, veel plezier en geniet!

x Judith

voor meer foto’s ~ Instagram-Judith Terpstra

Geef een reactie

