New In | Hilfiger jeans & Zara haklaarsjes

IMG_2386

Hee allemaal!

Ik zit hier nu te schrijven met een mooi zonnetje in m’n zomerkleding, terwijl ik een paar dagen geleden nog in de regen moest fietsen met een warme jas.. alsof het nog niet moeilijk genoeg is om ’s ochtends te kiezen wat je aan trekt!

Maaargoed, een paar dagen geleden ben ik met een vriendin gaan shoppen in Amsterdam. Het is natuurlijk altijd leuk om een dagje weg te gaan met een vriendin en laten we zeggen dat shoppen nou absoluut niet de minste bezigheid is! Als ik echt naar iets op zoek ben, of echt wat speciaals wil, ga ik meestal wel naar Amsterdam. Dit is niet omdat ik ergens anders niet zou kunnen slagen, maar hier zitten toch wel mijn favoriete winkels. Dit zijn onder andere Brandy Melville, Urban Outfitters en Topshop.

Dit keer was ik opzoek naar een mooie en goede kwaliteit spijkerbroek. Ik was al naar verschillende winkels geweest en overal kon ik toch niet niet vinden wat ik zocht. Het was een beetje een keuze om geld uit te geven aan een broek die wat duurder is, of weer een broek te kopen die wat minder kost. Maar toch word ik vaak teleurgesteld met of een broek die strak hoort te zitten en na een paar wasbeurten meer op een baggy jeans begint te lijken, of dat na een paar keer dragen er grote slijtplekken inzitten, om nog maar te zwijgen over broekspijpen die draaien!IMG_2389

Ik kwam in de Tommy Hilfiger en tijdens het kijken naar alle jeans die ze te bieden hadden, viel deze me gelijk op. Dit omdat ik vind dat de broek een hele mooie wassing heeft en hij er gewoon goed (stevig?) uitziet 😉 Omdat ik redelijk lange benen heb was het heel handig dat ik gewoon mijn maat aan kon maar toch ook in combinatie met een lange lengtemaat. Hij zat meteen heel lekker en ik vond hem super staan. Het enige waarom ik nog twijfelde was omdat het een low waist jeans is. Aangezien ik een soort van verslaafd aan high waist ben geworden en dit bijna de enige broeken zijn die ik heb, moest ik wel even wennen. Toch vond ik het ook wel weer leuk, omdat ik dan niet alleen maar hetzelfde heb en ik ben er super blij mee! (oh, en ik zou het leuk vinden als je laat weten of jij meer een low- of highwaist persoon bent;)

IMG_2394

Ook kocht ik nog bij Zara deze leuke bordeau rode haklaarsjes, zoals ze dat noemen. (al vind ik haklaarsjes echt verschrikkelijk klinken, maar dat kan aan mij liggen ;p) Ik heb nog niet echt veel schoenen/laarsjes met een hak maar ik houd er wel heel erg van, dus deze stonden nog op mijn wishlist. Deze ga ik waarschijnlijk heel vaak aantrekken, omdat ze bijna overal onder kunnen. Zowel boyfriend/mom jeans als rokjes en skinny’s, deze staan overal bij!

Ik hoop dat je het een beetje leuk vond om dit te lezen. Zo ja? Laat het me weten! Ook tips zijn altijd welkom;)

x Judith

2 gedachtes over “New In | Hilfiger jeans & Zara haklaarsjes

Geef een reactie

