Outfit of the day | 2

IMG_2490

Goedemorgen allemaal!

I’m so happy! Soms heb ik dat ik een dagje ga shoppen, ik zie iets wat ik helemaal geweldig vind en ik koop het gelijk en soms kan ik dagenlang twijfelen. Maaar, deze keer had ik online deze broek gezien van Selected Femme en ik was meteen verkocht! Toch was het niet zo makkelijk om hem te bemachtigen, omdat mijn maat was uitverkocht.. Niets zo vervelend als dat vind ik. Na een week elke dag checken of mijn maat heel misschien weer leverbaar was, zonder succes, was ik bereid om een maat groter te kopen in de hoop dat hij klein uit zou vallen of dat ik hem kon vermaken. Juist op het moment dat ik dit broekje voor de zoveelste keer opzocht om voor een maat groter te gaan, was de broek afgeprijsd en was er 1 exemplaar van mijn maat toegevoegd. Ik wist niet hoe snel ik hem moest bestellen! Twee dagen later werd de broek netjes bezorgt.

IMG_2489IMG_2487

Ik had al dagen bedacht hoe ik hem zou combineren, dus toen m’n broek binnen was, heb ik meteen mijn top van de Brandy en een leren jasje uit de kast getrokken. Klaar voor wat foto’s voor deze: outfit of the day!

IMG_2494IMG_2495

Nu heb ik de broek gecombineerd met zwart, maar ik vind het ook heel leuk om er bijvoorbeeld een wit blouseje boven te dragen, of in combinatie met bordeaux rood. Ik ben in inder geval super blij met deze pantalon en hij zit super! Als jij dit mooie broekje ook wilt, ik hem hem gekocht bij Zalando. Misschien zit joun maat er nog wel tussen!

Have a beautiful day!

x Judith

3 gedachtes over “Outfit of the day | 2

Geef een reactie

