Trend | skin color fashion

Hallo allemaal!

Ik heb een tijdje niks op mijn blog gepost omdat ik ontzettend druk ben met mijn stage. Sorry daarvoor! Natuurlijk vind ik mijn stage ook heel leuk, maar veel tijd voor andere bezigheden houd ik helaas niet over. Ik weet niet hoe vaak ik in de komende weken zal gaan bloggen, maar toch doe ik mijn best om tijd vrij te maken;)

Vandaag dus wel een blog en dit keer weer een trend blog. Namelijk.. Skin color fashion! (Heel verassend als je de titel al gelezen hebt Judith.. Ja ik weet het;p)img_5950img_5952

Voor degene die geen idee heeft wat dit inhoudt, met skin color fashion bedoel kledingstukken die ongeveer dezelfde kleur hebben als je huid. Dit kan variëren van beige, zandkleur tot lichtroze en zalmkleur. Super leuk vind ik zelf! Ik ben vooral fan van de blazer met een pantalon in dezelfde kleur. Ook ben ik weg van huidskleurige sweaters en mantels! Maar voor mij (en dit zullen meerdere herkennen) is er een probleempje.. Mijn huid is namelijk heel licht en in combinatie met een zand of zalmkleurige sweater bijvoorbeeld, maakt dat ik er super flets uitzie en het eigenlijk niet meer mooi is. Super jammer natuurlijk! Maar het is zo.

Als jij net als ik een lichte huid hebt (en vooral in combinatie met blond haar) en je vind deze trend toch heel leuk, raad ik je aan om donkerdere varianten te nemen. Zo heb je verschillende tinten bruin/beige en iets donkerder roze zou jou ook beter staan!

I hope you liked my blog today! En nog een hele fijne dag gewenst;)

x Judith

Foto’s – Pinterest

4 gedachtes over “Trend | skin color fashion

Geef een reactie

