Get it | De perfecte mantels!

mango-coat-1Goodmorning;)

Jaa! Ik heb eindelijk weer tijd om een blog te schrijven;) En ik dacht, misschien is het wel leuk om items uit te zoeken die ik het leukst vind en laat zien waar je ze kan kopen. Je komt op de sites door op de foto’s te klikken, zodat je de items niet helemaal hoeft op te zoeken. Natuurlijk zet ik ook onder de foto’s waar ik ze vandaan heb gehaald. Ik noem het vanaf nu mijn ‘Get it’ blogs ;p

Het regenachtige maar gezellige herfstweer kan er voor mij niet snel genoeg aankomen. Tegen mijn zomerkleding zeg ik: tot volgend jaar! En ik heb zin om mijn herfst en winterkleding weer aan te vullen, zodat ik de kou in stijl aankan;)  De herfst/winter collectie ligt allang in de winkels, dus laat het koude weer maar komen!

Merk jij ook dat je zomerjasje net te koud wordt?  Tijd voor een nieuwe jas! Eentje die helemaal geschikt is voor dit weer en ook nog eens super fashionable, zijn de mooie mantels. Hieronder heb ik vijf pareltjes bij elkaar gezocht en natuurlijk staat er bij waar je ze kunt shoppen!

zara-camel-coat-1

1 | Zara – Camel wollen mantel

Het leuke aan deze mantel vind ik de camel kleur, waardoor deze mantel ook gelijk een skin color fashion item is. De jas is vrij basic, zonder al te veel zakjes en naden, maar het rechte model geeft de jas echt een eigen uitstraling.

mango-coat-1

2 | Mango – grijze handmade wollen jas

Ook deze mantel is van wol, wat ik heel erg bij dit model jas vind passen. Toch heeft deze jas net even een ander model als de vorige. Ik vind deze mantel door de kortere mouwen en het bollere model heel mooi en origineel!weekday-pink-coat

3 | Weekday – Nomi Coat

Deze vrolijke mantel past helemaal bij de trends van dit voorjaar. Hij valt tot over de knie en in plaats van de mannelijke accenten van de oversized mantels, is deze jas door het roze kleurtje en het ceintuur super vrouwelijk!fur-coat-asos

4 | Asos – faux fur vintage jacket

Van deze fluffy mantel word ik helemaal blij! Faux fur (nep bont) jassen zijn dit seizoen een van de grootste trends. Dit mag in allerlei gekke kleuren bij elkaar en in de leukste dierenprints of heel natuurlijk zoals deze. Je loopt er hiermee super bij en hij is mega zacht! (niet geheel onbelangrijk ;p)

selected-femme-coat-2

5 | Selected Femme – Wollen dark sapphire jas

De laatste van de vijf is deze mooie donkerblauwe mantel. Hij is super stijlvol en wat netter, waar ik ook erg van houd.  Basic, maar zeker niet saai en super makkelijk te combineren. Ik vind hem super leuk door de details zoals de rits die aan de linkerkant zit.

Dit waren vijf van de vele prachtige mantels die ik tegenkwam. Laat even weten welke jij het leukste vind of juist absoluut verschrikkelijk! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

x Judith

7 gedachtes over “Get it | De perfecte mantels!

Geef een reactie

