Winter outfit

Goedemiddag iedereen,

I hope you enjoy your weekend!

Mijn laatste outfit op mijn blog is nog van de lente en aangezien het buiten wit van de sneeuw is, vond ik het wel eens tijd worden voor een nieuwe outfit post. Tijdens deze ijskoude dagen draag ik het liefst alleen maar truien. Een beetje simpel, maar heerlijk warm. Vandaag is mijn outfit comfortabel en perfect voor dit weer.

Processed with VSCO with acg presetProcessed with VSCO with acg preset

Processed with VSCO with acg preset
Processed with VSCO with acg preset

Ik hoop dat je deze outfit post leuk vond om te lezen/zien!

x Judith

Trui – Pull and Bear | Broek – Bershka | sneakers – Nike

6 gedachtes over “Winter outfit

Geef een reactie

