King’s fashion show

40e0f8df-6352-4db1-8e82-31022b6b3dcf

Goedemorgen!

Afgelopen weken bestonden voor mij uit weinig slaap, hard doorwerken en een hoop stress. Aan het eind van een schooljaar zijn veel studenten natuurlijk druk met een toetsweek of ander werk dat ingeleverd moet worden. Voor mij was het hard doorwerken omdat afgelopen vrijdag 30 juni de jaarlijkse modeshow was waarin leerlingen laten zien wat ze in het afgelopen jaar gemaakt hebben. Ik ga nog een aparte blog schrijven van hoe mijn show was en hoe mijn eindcollectie er uit ziet. Maar eerst moest ik in de laatste week voor mijn eigen modeshow zelf model zijn. Dit was voor mijn stage-maatje Anne Miegielsen, die ik ken van mijn stage bij Claes Iversen. Ik mocht samen met de andere modellen Jill, Karlijn en Lorance shinen in haar eigen gemaakte kledingstukken. Wel een beetje een bad timing in mn laatste week… maar ik vond het echt super leuk om te doen! hieronder alle foto’s van haar collectie ‘Soft Morning’.89795df2-88d0-4e8c-9c35-2ef7da97d504a5d4f461-7ac2-475a-b369-61a720dc141726d9bfda-c3ce-4cc8-bbe8-15c30d079c10

Ik zag zoveel verschillende verschillende examencollecties, met ieder weer een eigen stijl. Super leuk om te zien! Toch ben ik blij dat ik voor Anne mocht lopen, want ik hou echt van haar stijl. Het mooie zachte roze in combinatie met hele lichte stoffen en ruffles vind ik echt geweldig! Ik hoop jij ook?

x Judith

Voor een kort filmpje van alle examencollecties:

(Anne haar collectie is om 3:42)

Meer foto’s op Instagram:

Anne ~ annemiegielsen

Mijn insta ~ judith_terpstra

Geef een reactie

